czwartek, 4 czerwca 2009

urodzinowe candy oli :: birthday blog giveaway


Jutro są moje urodziny, wiec pomyślałam, że to dobra okazja, by wreszcie zmobilizować się i zorganizować dawno zapowiadane candy. Przecież urodziny równa się prezenty :)

Skompletowałam zatem mini zestaw dla chętnych, by spróbować filcowania (albo dorzucić trochę drobiazgów do swoich filcowych zasobów).



Tak to wygląda w całości -
krzesła i naczyń raczej nie wliczam do zestawu, ale jakoś to musiałam zebrać :)




A teraz z bliska - do wygrania jest:

Naturalna czesanka wełniana z merynosów -
- duża porcja hiszpańskiej czesanki w naturalnym kolorze (uwielbiam tę wełnę, z niej powstała m.in. Lucy)
oraz 10 porcyjek barwionej czesanki z owieczek południowoamerykańskich

Ilość ta pozwoli wykonać mnóstwo projektów na sucho lub kilka na mokro - np etui, bransoletki etc.




Dodatkowo - wybór kolorów czesanki syntetycznej. Czesanka ta daje się filcować jedynie na sucho. Ja jestem zdecydowaną zwolenniczką czesanki naturalnej, jednak uważam, że warto spróbować, jak filcuje się taki materiał i samemu porównać go z czesanką merino. Czesanka akrylowa występuje w pięknych kolorach i jest super miła w dotyku, choć proces filcowania nie jest tak przyjemny jak dobrej czesanki naturalnej :)




W zestawie znajdą się też moje ulubione igiełki Clovera w etui - gruba i cienka
oraz forma do aplikacji wykonywanych z czesanki, także Clovera.
Porcja farby do wełny pozwoli Wam spróbować, jakie efekty daje farbowanie naturalnej czesanki.



Na koniec kilka drobiazgów :)

* dzwoneczki dla filcowych owieczek,
* mini guziczki,
*komplet szklanych bystrych oczek, które można zamontować filcownemu stworkowi
*magnesy - bardzo mocne i suuuper mocne - w sam raz do zafilcowania, jak u mojego magnetycznego jeża
* oraz trochę wyciorów z bawełnianym oplotem - by ufilcować coś na szkielecie :)



Muszę jeszcze dodać, że czesankę akrylową oraz większość kolorowej czesanki merino sprezentował sklep Wyszukane.pl, zaś gadżety Clovera - sklep To i Owo :)


Mam nadzieję, że komuś taki prezent sprawi radość :)

Zasady są tradycyjne - jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu:
1) zostaw komentarz pod tym postem
2) jeśli prowadzisz blog - notka nt. mojego candy mile widziana :)

Losowanie zwycięzcy odbędzie się za 2 tygodnie - w piątek, 19tego czerwca :)


A teraz w języku lengłydż, jak mówi Izuss :D

If you wish to take a chance on winnig all the above presents - please leave a comment under this post and, if you have a blog, mention my giveaway there. The draw will take place in 2 weeks :) Good luck!


Życzę zatem powodzenia i oddalam się do urodzinowych przygotowań :)

o.






EDIT :D

Dziękuję, babeczki!
Za wszystkie życzenia (w tym wierszowane :) no i za tę szaloną frekwencję! Super miło!

Chyba przesadziłam z tymi dwoma tygodniami do losowania, ale słowo się rzekło :)
Niech już zatem będzie na przywitanie wakacji, ok?

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy mają ochotę tu zaglądać i za urodzinowe serdeczności!



EDIT (19.VI)

Losowanie już się odbyło, niebawem ogłoszenie wyników.
Tym samym to candy jest już zamknięte :)

This giveaway is now closed.



259 komentarzy:

1 – 200 z 259   Nowsze›   Najnowsze»
Lili pisze...

o mój ty... rany, ja chcę ja chcę!!!

patrysha pisze...

Oj chyba będę pierwsza, cudowności przygotowałaś, może mi się poszczęści :D.

Oczywiście dałam notkę na bloga :)
http://patryshahandmade.blogspot.com/2009/06/urodziny-u-oli.html

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin STO LAT!

Lynxa pisze...

o, to ja też się zapisuję!
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

kiciula pisze...

wow, ale super zestawik :)
Wszystkiego najlepszego!!!
zapisuję się w kolejeczkę

kiciula.blogspot.com

oswojone hobby pisze...

Chętnie bym sobie pofilcowała

nataly pisze...

i ja też się uśmiecham od ucha do ucha.
a z okazji urodzin życzę dziecięcej radości, ślepego szczęścia, szalonej miłości i nigdy-niewyczerpujących się pokładów pozytywnej i twórczej energii. :)

immacola pisze...

ojeeeej, ja też staję w kolejce :D notka na blogu już jest

http://magnoliowo.wordpress.com

magda pisze...

Ja też się zapisuję! Chociaż bloga niestety nie mam :(

Magi pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!

Bloga nie mam, mam nadzieję, że to mnie nie dyskwalifikuje ;) Dzięki Twoim kursom spróbowałam filcowania. Niestety, zdobyłam niewiele czesanki syntetycznej, a igły już połamane ;) Po sesji zamierzam wrócić, a taki zestaw pozwoliłby mi rozwinąć skrzydła ;)

Rachel pisze...

oj piszę się...zawsze4 chciałam wypróbować swoje siły w "czesaniu-filcowaniu" hi hi...:))))no i wszystkiego naj, naj, naj!!:))))

Triszka pisze...

ja chce ja chce!:D

klaudyna pisze...

Wszystkiego najlepszego urodzinowego! :)
i oczywiście zgłaszam się i ja... :)

karolina-g pisze...

:) aj filc wciąga. niemal jak bagno. też chętnie popróbowałabym porządniej filcowania igiełkami.

ależ ja żałuję ze to krzesło nie wchodzi w skład zestawu. płacz i zgrzytanie zębów ;)

a z okazji urodzin życzę wszystkiego dobrego i (tego trochę sobie) żebyś miała zawsze czas i chęć tworzyć różne cuda.

(http://karolina-g.blogspot.com/2009/06/kuszace-filcowanie.html)

OsicaPottery pisze...

O rany jakie cuda, wspaniałe candy aż ślinka cieknie!!! Pewnie nic z tego nie wyjdzie ale chyba skonam jak nie spróbuję więc i ja się piszę na te słodkości.
No i najważniejsze: 100 lat, 100 lat - wszystkiego najlepszego Olu!

Marta pisze...

ja co prawda nie filcuję i trzymam się troszkę z dala od igiełek, co by się nie zarazić kolejnym crafto-bzikiem, co mogłoby być zgubne dla mojego portfela, ale moja siostrzyczka i owszem. Głównie ku uciesze jej kota, który uważa, że wszelkie filcowe kulki są jego własnością. Myślę, że ucieszyłaby się z takiego prezentu, szczególnie, że ma niedługo 18-ste urodziny :).

Yovi pisze...

mam ogromna chetke na ta czesanke i na sprobowanie folcowania :)
yovimessingaround.blogspot.com

hendMejdBajKejt pisze...

o jejuśku, ależ mi się oczka zaświeciły.... ale po kolei: 1.wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, samych radości i tylko życzliwych ludzi na Twojej drodze! 2. już zazdraszczam wygranemu, z odrobiną nadziei... że to może będę ja ;-)
3.... a tak przy okazji Olu dzięki, bo gdyby nie Ty nigdy nie spróbowałabym filcowania!

Ana pisze...

super candy!:)
ja też już zamieściłam notkę:
http://notki-lary.blogspot.com/2009/06/candy.html

Yovi pisze...

a swoja droga ZYCZE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN !!! sTO LAT OLU!!

Mokosza pisze...

Ooo ja też chcę! może w końcu mój blog ruszy, bo będę miała co pokazać:) Zgłaszam się do losowania:D

AAAch i WSZYSTKIEGO KOLOROWEGO z okazji urodzin:)

Julapi pisze...

Cudowne rzeczy robisz:) A zestawy które przygotowałaś są tak kuszące. Życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
http://julapi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Jestem osóbką bez bloga, ale myślę, że przy takiej okazji warto się ujawnić, szczególnie, że już od jakiegoś czasu korzystam z Twoich pomysłów i kursów :) Dlatego na te skarby piszę się i ja :) Bo narazie mam dwa małe kłębki i dwie igły (jedna już uległa złamaniu ;), poza tym trochę pokaleczone palce, ale tak to jest jak tu się filcuje, a tu próbuje czegoś nauczyć na egzamin ;)
Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i mnóstwa nowych, filcowych pomysłów :)

Alegria pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
Dzięki Tobie filcowanie nie jest tak "straszne" jak wydawało się na początku.
Dziękuję

Anonimowy pisze...

Bardzo udanie podpisałam się jako Anonimowa ;) Mam na imię Ania :) Jeszcze raz wszystkiego naj :) Pisałam 04.06 o 19:54 ;)

josu pisze...

dotychczas podgladalam teraz sie ujawnie bo okazja niebylejaka
duzo serdecznosci urodzinowych i pieknego dnia jutro

Inga pisze...

Pani Olu, wszystkiego najlepszego! Wielu twórczych i radosnych chwil.
pozdrawiam, no i też wzdycham trochę do cukiereczków ;)

tsumiko pisze...

O rany jakie cudownosci!!!Sto lat sto lat po tysiackroc:)

Iza Bela Stitches pisze...

Ja też! Ja też! Wszystkiego najlepszego!

Kropelka pisze...

fantastyczne candy!
Oj,przydalo by sie i radosci by sprawilo...ach!
Z okazji urodzin-mnostwo zdrowia,szczescia i usciskow :-):*

Doti pisze...

Rany, jakie cudeńka :) Aż chce się spróbować filcowania :)
Z okazji urodzin życzę wielu nowych pomysłów i spełnienia marzeń :)
Notka o candy na moim blogu: http://pasjedoti.blogspot.com/2009/06/co-za-slicznosci.html

Neya pisze...

oo, to ja też zostawię komentarz :D chciałabym kiedyś zrobić taką uroczą białą myszkę jaką Ty stworzyłaś ^^

Wszystkiego najlepszego, samych serdeczności i uśmiechów! :)

Anonimowy pisze...

No nieee aż tyle cukiereczków??
W głowie mi się zakręciło więc się zapisuje i zapraszam do siebie -http://gosiabmm.blox.pl/html/1310721.html, GOSIABMM

Magda pisze...

Mniam...jako łasuch pierwszorzędny chętnie się tymi słodkościami zaopiekuję:) Sto lat równie pięknej twórczości życzę.

Unknown pisze...

kurcze... cudne
normalnie piękny powrót do dawnozapomnianego obdarowywania swoich gości :)
życzę stulat
i trzymam kciuki w losowaniu ;)

magda pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Suuuper candy!
pozdrowienia
Magda

nayanka pisze...

Ja też się piszę :)

Notka jest na http://coswiecej.blogspot.com/

groszek pisze...

Piękności wspaniałe,i duże i małe .Natchnienie nadchodzi,gdy do Ciebie się wchodzi........Pozdrawiam........

jagnieszka pisze...

o rajuśku!!!jakie cuda:)
ja chcę ja też ,ja też:)

Kate pisze...

życzę 100 lat ciągłej weny!!!
Piękne prezenty które chętnie bym przyjęła, oczywiście notkę zamieszczam natychmiast ;D pozdrawiam !!!

Ingrid pisze...

Witaj,
Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!!
Padam, bo słodkości u Ciebie niesamowite:D
pozdrawiam serdecznie
ula
Ps.a krzesło fantastyczne!!!

violka pisze...

ale już nakusiłaś chętnych na te cudowności, ja też nie pozostanę obojętna ;) No i oczywiście dużo zdrówka i wielkiej weny twórczej :)) Link zamieściłam

Violetka pisze...

Uwielbiam próbować czegoś nowego, a filcować jeszcze nie miałam okazji!!!! To takie ciche marzenie moje!

Mamoon pisze...

Olu kochana - to jasne, że się muszę tu wpisać. Pozdrawiam Cię z całych sił, Waluś-bidulek też śle życzenia, ale nie wiem czy to nie wielka ściema, bo chyba jednak bardziej chodzi mu o danie sygnału, że jest, że kocha, że usycha ;)ach ci faceci.
tak czy owak - Olu rośnij duża, no i sukcesów na nowej drodze życia ;).
Buziaki słodkie i mocne. Gagu

Joanna Matuszczyk pisze...

Olu! Najserdeczniejsze filcowo-urodzinowe życzenia, głowy pełnej pomysłów w tworzeniu wełnianych cudów:)Z przyjemnością umieszczam informację o candy na swoim blogu. http://filcowe.blogspot.com

Craftpasje pisze...

Olu wszystkiego najlepszego - zapraszamy od czasu do czasu na nasz blog :)

tusen pisze...

wszystkiego, wszystkiego najlepszego!
a zestaw przepiękny, aż kusi, żeby spróbować :)

ewuskaa pisze...

Wszystkiego najlepszego!
pozdrawiam i dopisuję się do listy
ewa-koltuniewicz.blogspot.com

Ula Zygadlewicz ~ Zulka pisze...

Sto lat, sto lat! Ja filcować nie umiem, ale chętnie przygarnę miniguziczki. Zulka76@interia.pl

cub@_libre pisze...

Niegasnącej weny i zapału z okazji urodzin!!
Cuda, cudeńka, cudności ;)!!
Notka o cudach już na blogu http://mojekreacyjki.blogspot.com/2009/06/boskie-cukiereczki-u-oli-smith.html

noa-lia pisze...

Wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin i na każdy inny dzień :-)

A na smakołyki urodzinowo, cukierkowe oczywiście też mam smaka :-)

Anonimowy pisze...

O matko, matko, ależ cudowności chcesz rozdać. Jakimże szczęściarzem będzie ten, komu sie uda to wszystko wygrać, jejjku...ale ja szczęścia w losowaniach nie mam, poślinić się tylko mogę:-)
Olu wielkiej nieustannej weny twórczej i samych słonecznych, ciepłych chwil każdego dnia
Ludka

MAGDA SZACHO pisze...

Sto lat filcowania! ;)


http://madjuszka.blogspot.com/2009/06/kto-nie-probuje.html

Lamarta pisze...

Wpisuję się z odrobiną nadziei:)
Mój blog:
http://marta-lamarta.blogspot.com/

pasiakowa pisze...

Najlepszego, Czerwcowa Panienko! :)
Radosnych dni, pełnych słońca i uśmiechu!

A niespodziankę przygotowałaś nieziemską!
Może mi się poszczęści i spróbuję magicznej sztuki filcowania :)

aulik pisze...

wszystkiego najlepszego! :)

fascynyje mnie od dawna to co można zrobić z filcem...cudne te smakowitości...
pozdrawiam :)

Bewix - Bea pisze...

...jako, ze filcowanie mnie intryguje i ja staje w kolejce :-)

rybka pisze...

Dużo szczęścia i samych pogodnych dni z okazji urodzin!

TuKara pisze...

Wow!!!!!Wszystkiego naaaaaaaaaaaajjj!!!Moze tym razem dopisze mi szczescie!!!!!

Betsypetsy pisze...

Przede wszystkim Happy Birthday :) Jak miło, ja tez jestem z czerwca i wkrótce tj 24.06. będe świętować urodziny :) Ustawiam się w kolejce a nóż widelec trafi mi się prezent urodzinowy :)

www.threeangels.blox.pl

Iza pisze...

Droga Olu!
przesyłam urodzinowe serdeczności!!!
życzę Ci przede wszystkim zdrowia, pogody ducha oraz dużo wolnego czasu dla realizacji swoich pasji!
pozdrawiam:)
... i mam nadzieję, że mnie nie wylosujesz... hi, hi!

ggagatka pisze...

MINI zestaw? O_o Wow.
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Buziaki :*

PEEK-A-BOO ENGLISH pisze...

Sto lat, sto lat, niech Ola i filc żyją nam!!! :-) Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! Przy takiej konkurencji mam raczej małą szansę na wygraną ale niech to... zgłaszam się do konkursu i mam nadzieję, że może jednak... jakimś cudem...

Pozdrawiam serdecznie!

Dorota

www.domek-na-skwerku.blogspot.com

Ania ze Wzgórza pisze...

Ło Matko! Jakie cuda przygotowałaś! No ja nigdy nie próbowalam filcować, ale chętnie bym skorzystałą z tych wszystkich cudnych "darów" :))) U mnie też jest notka o cukiereczkach http://mojezielonewzgorze.blogspot.com/2009/06/ola-smith-wabi-kusi.html :)

Ania ze Wzgórza pisze...

nooooo i STO LAT! STO LAT! rzecz jasna! :)

Michalina pisze...

O rany julek O.O Tyyyle tego :D Oczywiście chętna jestem :)

Klara pisze...

Sto lat Filcowa Panienko...
Pomysłów i niegasnącego zapału w twórczości ...
ps .ślinka leci na samą myśl o cukiereczkach ...być może na urodziny ,bom ja tez czerwcowa (27.06)
Serdeczności ...

Hanna Mi pisze...

Wszystkiego najlepszego! :-)

Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu.

http://sameladnerzeczy.blogspot.com/2009/06/ola-smith-i-urodziny.html
Notka zamieszczona.

Pozdrawiam! :-)))

Kasia pisze...

Od dawna się zastanawiam czy by nie spróbować filcowania.
Chętnie się zapiszę na losowanie.
www.dziunia1.blogspot.com

rosaliaa pisze...

a również chętnie spróbuje filcowania, z taką ilością podarunków to pewnie można by sklep z filcowankami otworzyć :D świetne candy, żal nie stanąć w kolejce...
no i przede wszystkim sto lat. ps. dziś ma urodzinki moja mała córeczka :D

Marcia pisze...

Przy takich prezentach oprzeć się nie mogę, a jako że losowanie odbędzie się dwa dni po moich urodzinach może przyniesie mi to szczęście ;)
A z okazji Twojego święta życzę dużo zdrówka, bo ono najważniejsze, szczęścia każdego dnia i nieustającej twórczej weny, która pozwala Ci tworzyć takie cudeńka :)

gazynia pisze...

NAJLEPSZEGO!!!!! ...i ustawiam sie w ogonku:-))))

gulka pisze...

Olu wszystkiego najlepszego :* spełnienia tych najskrytszych marzeń i nieustającej weny :) i żeby Twoje prace jeszcze długo długo cieszyły moje oko :) a na filcowanie to ja mam chęć od dawna... się zapisuję :)
http://gulowy.blogspot.com/

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

jejku jej:D

przede wszystkim wszystkiego najlepszego!!
ale to chyba w takim razie my tobie,a nie ty nam prezenty powinnysmy;)

ale oczywiscie, w ogonku sie ustawiam,bo takim cudom trudno sie oprzec:D

Niuniaczek pisze...

Omg! Jakie słodkie candyy!!! Może mi szczęście dopisze :)
http://oura512.blox.pl/html

ameise80 pisze...

Oj długa kolejka do tych skarbów ale może mi się poszczęści...
http://ameise.blox.pl
notka już na blogu :)

phiphi182 pisze...

Dzień dobry Pani Olu

Na samym początku chciałabym złożyc Pani gorące życzenia Urodzinowe ! Dużo zdrówka, słońca i uśmiechów. Oby Pani pomysły się rozwijały !

Muszę przyznać, że po oglądaniu Pani Bloga zapisałam się na Kurs Filcowania. Spotkanie się jeszcze nie odbyło, ale nie mogę się doczekać. Zgłaszam się do konkursu. A może akurat ... :)

pozdrawiam serdecznie
Kasia

mamuta pisze...

Widok niesamowity ...
Ja chcem, ja chcem ...

http://wytwornia-mamuty.blogspot.com/2009/06/filcowe-szalenstwo.html

Wszystkiego najlepszego, nieustającej weny twórczej i mnóstwa czasu na inne przyjemności :*

Twórcze Wytwory pisze...

O raju! O rajusku! Jakie cudownosci!
Przede wszystkim sto lat :D
A teraz: ja, ja! ja chcem!!!!
To moje pierwsze candy, w ktorych biore udzial i zupelnie nie wiem jak wkleic informacje o nim na swojego bloga :(
http://mana-j.blogspot.com/

pracownia zebra pisze...

Wszystkiego naj naj naj lepszego z okazji urodzin :)) Wielu wspaniałych twórczych pomysłów :)
rewelacyjne zestawy :) może ... mi się uda :))

Unknown pisze...

wszystkiego naj naj - a o Twoim candy u mnie na blogu http://frynologia.blogspot.com

truskawkaM pisze...

i mnie tu przyniosły notki na okolicznych blogach, ciągnięta za noc jestem i proszę szczęście o powodzenie, bo ja tez chce :)

Artsandra pisze...

Przede wszystkim Wszystkiego najlepszego! Zawsze wspaniałych pomysłów, takich jak dotychczas, nigdy braku czasu no i wciąż nowych środków na udoskonalanie warsztatu:)

Jestem Twoją wielką fanką, Olu. Od długiegoczasu już podglądam Twoje prace. Zawsze chciałam spróbować filcowania, ale jakoś się obawiałam,ale na pewno jak wygram u Ciebie ten stosik cudowności to zacznę:) Zgłoszę się do Ciebie na kurs:P

No,troszkę się rozpisałam. Notka o Twoich cukierach już u mnie na blogu:)

http://artsandra-filasia.blogspot.com/

Pozdrawiam! I jeszcze raz wszystkiego naj z okazji urodzin!

Hafija pisze...

Też się zapiszę, aż ślinka cieknie na widok tych cukiereczków :)

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

memulka pisze...

przy takiej ilości chętnych... chyba mam marne szanse, ale kusisz, kusisz.... krzesło świetne, więc rozumiem dlaczego go nie wliczasz w zestaw :-)

sarusiowo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj, naj, naj!!! Też jestem bliźniak tylko ja z pierwszego czerwca więc jestem o 4 dni starsza :)))
Pozdrawiam serdecznie! Miłego świętowania :)
Hela

Rae pisze...

Oooooch! Aż ślinka cieknie.
I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

A notka na blogu jest tutaj. (Ukradłam zdjęcie nagrody, mam nadzieję, że mogłam? ;) )

Martyna pisze...

Same śliczności,ja ja ja jaki śliczny zestaw!

MOLLIK pisze...

jakie piękne rzeczy można przygarnąć!! też bym chciała :)

Mariola pisze...

Wszystkiego najlepszego.
Ja też poproszę

SentiMenti pisze...

happy birthday!!!
zawsze chciałam spróbować filcowania (tzn. zawsze odkąd zobaczyłam jakie piękne rzeczy można zrobić tą techniką)
ojojoj... taki zestaw na pewno by mnie zmobilizował żeby zacząć, więc się z radością i nadzieją ;) dopisuję do listy chętnych i oczywiście lecę na mojego bloga zrobić notkę o Twoim urodzinowym candy, pozdrawiam

Unknown pisze...

O kurczaczek....a noz sie uda ...buziaki.....Bonnie75

decomarta pisze...

O kurna blaszka! Reflektuję i to jeszcze jak!!!!!!!!!!!!!
Wpisuj mnie kochana na listę, zaraz skrobnę notkę u siebie.

aleeeksia pisze...

Już dodaję notkę na mojego bloga :)

Wszytskie dobrego z okazji urodzin, wielu fajnych pomysłów (zresztą które już masz) i czego tam zapragniesz ;*

Zapisuje się :D
http://kolczykarniaolusssi.blogspot.com/

moninchenr pisze...

Happy Birthday Olu! Zgadlam, ze to 34-te urodziny? Spelnienia marzen! Notka o Twoim Candy bedzie juz niedlugo, zalozylam nowego bloga i jeszcze jest w trakcie remontu, ale juz zapraszam: moninchenr.blogspot.com

MonikaR pisze...

Ale tu duzo nas!

Maryla pisze...

Olu,
na początek dziękuję Ci za Twego bloga,który jest bardzo inspirujący i jak widać z komentarzy ma mnóstwo fanów.Najlepsze życzenia ciągłej weny twórczej,radości z wykonywanej pracy,sukcesów w realizacji wszystkich Twoich pomysłów a także by Twe córeczki wyrosły na tak samo mocno twórczo "zakręcone" istotki.
Niesamowite słodkości przygotowałaś....
Jeszcze nie mam własnego bloga,ale już niedługo...

alla-alla pisze...

Śliczności :) Zawsze chciałam spróbować filcowania, ale jakoś nie mogę się zebrać do zakupienia wełenki i igieł. Może uda mi się wygrać ;)))
Życzę wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin !!! Dużo zdrówka.
Ala

-----------------------------------
http://www.alla-alla.bloog.pl

Kruliczyca pisze...

Wszystkiego dobrego !!!
(ja też, ja też...)

Zielona pisze...

Bardzo chciałabym zacząć zabawę z filcem, ale zawsze jakoś pieniążki na to przeznaczone są później wykorzystywane na scrapowe przydasie ;)

Notka u mnie:
http://zielona.blogspot.com/

Julia pisze...

wszystkiego najlepszego dużo radości pomyłów i .......

paperina pisze...

Nigdy nigdy nie filcowałam, ale ochotę na spróbowanie mam wielką.Cukiereczki piękne.

cassia.wu pisze...

Olu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Oby Cię nigdy ręce nie bolały, igły nie raniły i same wspaniałe pomysły się w głowie rodziły! 100lat!

Gosia pisze...

Wprawdzie ni próbowałam jeszcze filcowania ale z taką wygraną chętnie spróbuję.
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!Zaraz wrzucę notkę

Jagienka pisze...

o ran. 103 komentarz! nie ma co, takie candy moze zmusic cichych czytelnikow do ujawnienia sie ;o)

nigdy nie wygralam nic w takich rozdawankach, ale spróbować można ;o)

a notkę na blogu też zamieszczę...
(http://2knitornot2knit.blogspot.com)

no i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji rocznicy oby tak dalej. Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać !

niebieski pisze...

Miej prawo ciążenia za nic
i żyj sobie bez granic.
Dużo pomysłów miej
a w życiu tylko się śmiej.

kończę mojego niebieskiego Rumburaka.
Trzymam kciuki za dziecięce warsztaty. Pozdrowienia z Wrocka

Aggaw pisze...

Szanse marne, ale aż grzech nie spróbować :-) co niniejszym czynię.
Notka na blogu oczywiście jest:
http://aggaw.blogspot.com/2009/06/candy-mieciutkie-jak-kaczuszka.html

agamaga pisze...

Ja jeszcze jestem na etapie czytania o filcowaniu, ale wkońcu też spróbuję :-) W tej dziedzinie totalny perfekcjonizm! Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin!

Naomi pisze...

Z okazji urodzin - rzeczywistości piekniejszej od marzeń!
bloga niestety nie posiadam:(
Z taką iloscią czesanki, to miałabym na pół wakacji zajęcie...

Wszystkiego naj życzy Naomi!
gochaa.multiply.com

sylwiaw pisze...

Super candy!
Sto lat, sto lat niech żyje Ola nam!!!
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
W kolejce oczywiście chętnie staję :)
Info na blogu :)

Pozdrawiam,
Sylwia :)

sasilla pisze...

Wszystkiego naj!

Ja tez sie skusze na probe upolowania ;)
http://kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com/2009/06/zlot-scrapbookingowy-i-cukierasy.html

raeszka pisze...

oj ale masz dla nas prezenciki :), ja nigdy nie bawiłam się w filcowanie ale jak obejrzałam Twoje prace, to jestem pod wielkim wrażeniem i tez chętnie spróbuję, więc bardzo liczę na łut szczęścia :)
http://agnieszkamd.blogspot.com/

myszoptica pisze...

sto lat, sto lat:)))

i ja ustawiam się w ogonku oczekujących:)

pozdrawiam

Hedwiga pisze...

Hmmm... Ale na urodziny to się przyjmuje prezenty a nie rodzaje :D Wszystkiego dobrego życzę.

Unknown pisze...

Zabłądziła mróweczka wokół nogi stolika,
Staje, rozgląda się, słucha -
"Co tak dziwnie pyka?"
Odpowiada jej na to kurzu pyłek mały:
"Oli różdżki-igiełki uszka Twe słyszały.
Tu Ola czaruje arcy- z filcu -dzieła."
Mróweczka wtem czule pyłek uścisnęła.
"Ach, więc jestem tutaj, w bajkowej krainie!"
- melodia radości z czułek mrówki płynie -
"Pozdrawiam serdecznie miłą Gospodynię!
Za zdrowie jej zjem wnet okruszek przy winie." ;))))

sigga7 pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Ja wprawdzie filcu jeszcze w rękach nie miałam, ale strasznie mi się podobają filcowe stworki. Wygranie tych słodkości byłoby wielką motywacją do rozpoczęcia przygody z tą techniką ;-)
Pozdrawiam

masiken pisze...

ja też poproszę!!!!I takie cudowności, że ślinka leci :D
choć nie mam bloga...
ale i tak sie zapisuję :)

alveaenerle pisze...

mniam, mniam... pyszności :)

Agnieszka Baran pisze...

Olu wszystkiego najlepszego! Zdrówka, szczęścia i niekończącej się inspiracji :-)

Naturalnie i ja wyciągam rączki po te cudowności ^^ http://negrzasta.blogspot.com/2009/06/sodkosci-u-oli.html

Anonimowy pisze...

Olu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!:)

A candy jest cudowne, zapisuję się.

Idunia pisze...

wszystkiego dobrego od wszystkich:)

minimysz pisze...

Szczęścia, zdrowia, Miłości i spełnienia marzeń :*

Notka na blogu umieszczona http://minimysz.blogspot.com/

beadamor pisze...

USTAWIAM SIĘ W TEJ DŁUGIEJ KOLEJCE, POZDRAWIAM

Szydełkowy Salonik pisze...

Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń oraz pociech z Dziewczynek!!

Prezenciki są super wszyscy mamy na nie chrapkę. Niestety blogu nie prowadzę.

Pozdrawiam serdecznie!

Beata (biejcia) pisze...

Jejku, ja też chcę!!! :)
Szczęścia!!!!!

shiraja pisze...

ja też ja też się piszę na te cudeńka :)

http://shiraja.blogspot.com/

Beata pisze...

z okazji urodzin życzę niewyczerpanych pokładów energii i pomysłów! :)
a do kolejki też staję. bo podziwiam i natycham się Twoimi pomysłami. :)

Zirrel pisze...

sto lat, sto lat!

i ja się też w kolejeczce ustawiam

Digital Misfit pisze...

Amazing blog giveaway! Happy birthday :)

heidig@gmail.com

OLIWKA pisze...

mój Boże 128 komentarzy, szanse niewielkie, ale mam ogromną ochotę na filcowanie, 129 na dobry początek :):):)

OLIWKA pisze...

oj z tego wszystkiego zapomniałamżyczyć wszystkiego dobrego :):) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

O rany ! Olu, trafisz do księgi Guinessa. To rekordowa liczba wpisów.
Jako sympatyczki i wielbicielki Twojego minimalistycznego i mega wysmakowanego stylu,i wogóle tworczości i Ciebie samej również, to nie moze mnie tutaj zabraknąc.
Zatem, wszystkiego co najlepsze, zdrowia i dalszego rozkręcania sie w tym tworczym "kierunku", który i dla nas jest nader korzystnym. Ściskam Ania/rozella

Aga pisze...

Zapisuję się na takie "cuda". Dopiero zaczynam swoją przygodę z filcowaniem i takie wspaniałości bardzo by mi się przydały. Link zamieściłam na moim blogu :http://agi-koraliki.bloog.pl/?id=4644035. Pozdrawiam.

ushii pisze...

własnie trafiłam do Ciebie pierwszy raz... ale śliczności... obejrzałam wszystko i strasznie mi się podoba! ja też tak chcę!!

w wygraną przy tylu chętnych nie wierzę, ale koniecznie muszę sobie taki zestaw startowy zmajstrować, bo po obejrzeniu tych wszystkich cudowności mam mnóstwo pomysłów :)
ale notkę oczywiście zamieszczę!

pozdrawiam serdecznie!
ushii

Aglaya pisze...

Wszystkiego na-naj-najprzepiękniejszego :*
U mnie na blogu maleńka, mini, tycia "karteczka urodzinowa" do odbioru ;)
Buziaki!

Magda Łuczak Art pisze...

o rety :)
Najlepszego z okazji urodzin :)

Sylwinka pisze...

O tym marzę, o tym śnię:)

BogaczKa pisze...

Ojoj! Ależ tu tłumy!!!
Ja też chcę stanąć w kolejce po fantastyczne nagrody i oczywiście zamieszczam u siebie notkę :-)
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

fin art studio pisze...

Aby to o czym marzysz się spełniło,
a to co tak kochasz, aby Twoje było.
By życie zawsze radość sprawiało
i nigdy smutnych chwil nie dawało.
By radość trwała wiecznie
i by życie było bajeczne.

Z okazji urodzin samych serdeczności
życzy !!!!!
m.

Ps:http://befirst2create.blogspot.com/2009/06/z-okazji-swoich-urodzin-olasmith.html

Anonimowy pisze...

Nie posiadłam jeszcze bloga, ale od jakiegoś czasu, zdecydowanie dłuższego czasu... jestem Twoją wielką fanką. Oglądając niektóre cuda oczy chcą wyjść z orbit, a dzisiaj pojawiła się jeszcze żaróweczka, błysk i myśl, by wziąć udział w zabawie. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :-? I najlepsze życzenia, choć spóźnione o kilka godzin, to maksymalnie szczere:)
Em

Paula pisze...

I ja się zapisze :)

Wszystkiego najlepszego :) Spóźnione, ale są :)

http://mojecosie.blogspot.com/

E pisze...

ja, ja, ja, witam.

Jo pisze...

I ja się skuszę
Uwielbiam czytać i oglądać Twojego bloga... Jestem Twoją cichą fanką... :)
Pozdrawiam, Wszystkiego Najlepszego, lekko spóźnione...
Notka jest tu: http://jomadeit.blogspot.com/

Maugo pisze...

wynik 142 posty :D WOW :D Ale wierze ze sie uda :D

Anonimowy pisze...

Olu, od niedawna zaglądam, ale jestem zachwycona. Życzę Tobie wielu pomysłów. Trochę snobistyczne życzenia ;-), bo dzięki Twojej życzliwości te pomysły trafiają i do mnie i inspirują bardzo :) Dziękuję - Kasia_b

monika pisze...

Przy takiej konkurencji szansa na wygrana tych cudownosci jest bardzo nikla. Mimo to probuje, nieustannie podziwiajac dziela rak Oli , jej zdjecia i slowa.
pozdrawiam serdecznie.Monika

Molly pisze...

uff... dużo nas tu ;))

ale też spróbuję! może... może się uda? ;P

i oczywiście wszystkiego naj ;*!

Madame Colonelle pisze...

oh!
szystkiego pieknego z okazji urodzin
ktore to ? 19 ? :)

Balbina pisze...

Zapisuje się w kolejkę do losowania, może raz coś wygram :-)

Unknown pisze...

Ale fantastyczny zestaw!

Pozdrawiam!

barbarka888 pisze...

Wszystkiego najlepszego! Zgłaszam się i ja do zabawy. A nuż się mi uda wygrać. ;)

galakys pisze...

Same serdeczności z okazji urodzin.
Wpisuję się również w kolejkę po zestaw.
Bloga nie mam. Filcowanie kocham, szczególnie igiełki. Pomagają mi wyładować stresy dnia codziennego, a mam ich bardzo dużo ( i stresów i kulek ufilcowanych do wymaganego przez Ciebie stopnia twardości).Czekam tylko na wenę i zacznę z kulek składać korale - oj będzie się działo. A na razie całuję i trzymam kciuki przy losowaniu.

Natalia pisze...

Olu zgłosiłabym się,ale że filc to nie moja dziedzina więc dam szansę innym.Wolę podziwiać Twoje prace,bo masz wielki talent:)Tym sposobem,chciałabym Ci życzyć sto lat,dalszych tak wspaniałych pomysłów i wytworków:)
Pozdrawiam serdecznie

magda pisze...

"Śmierć jest spokojna , łatwa. Życie jest trudniejsze" :D Uczyń moje życie weselszym i podaruj mi zestaw :D:D

MM. pisze...

A może ja??:)pozdrawiam i najlepszego życzę:)

Shvia pisze...

Och, wszystkiego najlepszego!

Twojego bloga śledzę już od jakiegoś czasu, ale się nie ujawniałam... ale jak takie słodkości rozdajesz, to czemu nie, może mi się poszczęści :).

Pozdrawiam gorąco!

MissVenflonSweetness pisze...

oooo ja chyba najbardziej popularne urodzinowe candy jakie widzialam
i jA JESTEM CHETNA :)

justyna pisze...

Rany!!
co za cuda!!
jeszcze nigdy nie probowalam filcowania no ale po obejrzeniu Twoich wszystkich cudnosci to chyba kazdemu zachcialoby sie wykluc cos swojego...

moze bede miala szanse w losowaniu... :)

ki_ma pisze...

wszystkiego naj... naj... naj... z okazji urodzin :D
kolejka jest niesamowicie długaśna - co było do przewidzenia :D ale może ostatni będą pierwszymi ?
pozdrawiam serdecznie :))))
notka oczewiście już zamieszczona

meririm pisze...

Wooow... ile ludziów...
To i ja stanę na końcu tej dłuuuuuuugaśnej kolejki... =]
Opóźnione nej... :*:*

Anonimowy pisze...

jesteś niesamowita!
po przeglądaniu twojego bloga miesiąc czasu kręciło mi się po głowie , że też mi się takowego chce..
łaziłam za przyjaciółmi i marudziłam im by mi pomogli podobnego założyć...
no i już czwarty dzień mam:)
zrozumiałam nawet "instrukcję obsługi", więc mogę być z siebie dumna:)

masz niezwykłe pomysły. i uwielbiam do ciebie zaglądać.

urodziny...to rzeczywiście czas by się cieszyć...
życzę spokoju w głowie, ciepła w serduszku i pogody na duchu:)

zapraszam do siebie:
http://aniakonieczna.blogspot.com

Unknown pisze...

jej! ja też chcę!!! :)

m.a.m.a. pisze...

jesli jeszcze czytasz niezniechecona swoje urodzinowe komenta:

STO LAT!!
TAK BOSKIEJ TWORCZOSCI!!!

Cudenka wyczyniasz! I pieknie je uwieczniasz :)

Dosc tych slodyczy! Choc nie filcuje to sie naucze :) Z Twojego bloga :)

Ustawiam sie w kolejce!

piechotka pisze...

OJ! Ale świetny blog!! Dopiero tu trafiłam przez info o candy, ale juz sie zakochałam i daje do ulubionych:-) A cukiereczki chętnie przygarnę, choć szanse marne:-D
I zaraz daję notkę na swoim blogu, oczywiście.

Ania pisze...

Ode mnie również same serdeczności!
Pięknych pomysłów i słońca w serduchu każdego dnia!
Nieśmiało stanę na końcu kolejeczki do losowania :) patrząc cuda z filcu sama nam ochotę spróbować :)
pozdrawiam

aneta woy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :))))))) i dużo weny twórczej życzę !!
..i ustawiam się do losowania :D
pozdrawiam serdecznie

Niezorganizowana pisze...

Troszku spóźnione życzonka :( ale jak najbardziej szczere :D wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ Olu ;) i coby spełniło się wszystko czego sobie tylko zażyczsz ;)

P.S. Z chęcią spróbowałabym swoich sił w filcowaniu ;)

vanilla pisze...

^^
ja! ja! wybierz mnie!

i wszystkiego najlepszego :)

Fioletowe poddasze pisze...

Przede wszystkim wszystkiego naj naj najlepszego :) Dużo szczęścia, radości na co dzień :)
Ale cudowności rozdajesz i to w takiej ilości :) Co prawda nigdy nic nie wygrałam ale chętnie ustawię się do tego dłuuuugiego ogonka :)
Pozdrawiam :)

kalina pisze...

Spóźnione, ale serdeczne życzenia z okazji urodzin ! Najlepszego.

Cudne cukierki - zgłaszam się do udziału w zabawie.

http://zielonaszpilka.blogspot.com

Unknown pisze...

Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!
Może i ja spróbuję, chciałabym nauczyć się tak pięknie filcować jak Ty. Zaglądam tu od niedawna, ale może mi się poszczęści:)
pecia630.blog.onet.pl
Pozdrawiam:)

doris pisze...

Super dzieła twoje.Podziwiam i zapisuję się w kolejce po prezenty.Może będę miała szczęście.Pozdrawiam.

cranberry pisze...

Oj bardzo bym chciała wygrać te pyszności!!!

www.cranberry-crafts.blogspot.com

Olga pisze...

Co trzeba zrobić żeby dostać krzesło? ;)
Ślicznych rzeczy się tu naoglądałam. Chyba najwspanialszą rzeczą na świecie jest taka twórcza choroba. Pozdrawiam serdecznie :)

cwasia pisze...

Wszystkiego naj, naj, naj Olu! Spełnienia marzeń i mnóstwa świetnych pomysłów oraz czasu na ich realizację.
Regularnie zaglądam, regularnie się zachwycam. Chętnie stanę w kolejce do tych pyszności :)
Notka już jest http://1001pomyslow.blogspot.com/

Anek73 pisze...

Zgłaszam się obowiązkowo :) Notka na blogu już poczyniona :)

http://anek73.blox.pl

Ola pisze...

także sto lat! i także chciałabym mieć szansę na dostanie czegoś fajowskiego ;) mnie wylosuj, please ;)

rosaliaa pisze...

chętnych zatrzęsienie :D ale i ja spróbuję. filcowanie póki co to dla mnie tajemnica, którą z chęcią odkryję, jeśli to mi przypadnie nagroda :D


www.rosaliaart.blogspot.com

albumyslubne pisze...

Olu, przede wszystkiego wszystkiego najlepszego na urodziny!!!!

Anonimowy pisze...

Olu, wszystkiego dobrego! Ja też jestem czerwcowa (18.06) ;-) i może wygram te słodkości na swoje urodziny ;-)
Już to krzesło jakość przeżyję, ale fajne jest ;-)

Prawdopodobieństwo wygranej prawie jak w lotto!
Pozdrawiam

Jaszmurka pisze...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O_o
o mamusiu... o dżyzas...

Olu wszystkiego naj! Spóźnione ale szczere :*

Żebyś dalej mnie hipnotyzowała swoimi zdjęciami, i rzeczami które sama zrobiłaś (chociaż truuudno mi uwierzyć w to, że jakiejś wróżki pomagierki nie masz- co Ci talentem za mocno sypnęła :P :* )

Ściskam z całych sił- standardowo - aż wyjdą oczy na wierzch :D

No i po candy też przyczłapię... a co! Już ludzi informuję :*

buzioleeee

Marsi pisze...

Wow! Ale genialne rzeczy! A jaki blog... można czytać godzinami!!
Pozdrawiam serdecznie!
Marsi
PS. Happy Birthday!!

Tasia pisze...

spóźnione ale szczerze gorące życzenia urodzinowe !!

Strawberry pisze...

Oj spóźniłam się :( ale to nic Wszystkiego Najjlepszego :) i chętnie wezme udział w Candy :) http://strawberry-iwonka.blogspot.com/

Rudy Lisek pisze...

Olu!
Po pierwsze: miłości, radości, przyjaźni, słońca w pochmurne dni i tyle wyobraźni twórczej ile sobie tylko sobie zamarzysz.
Po drugie: dziękuję za rady i porady, moje nieporadne filcowanki zaczynają nabierać kształtów.
Po trzecie: wspaniałe candy!!!
Po czwarte: http://rudylisek.bloog.pl/id,4652399,title,Sto-lat-czyli-candy-u-oli-smith,index.html

Alpio pisze...

Świetne rzeczy - filcowanie chodzi za mną od dawna. Może to jest szansa dla mnie ......

zahaftowana pisze...

jeszcze tylu chętnych na jedno candy nie widziałam ale a nóż się uda :))

gabriela pisze...

zgłaszam się :D

projektownik.blogspot.com

Anonimowy pisze...

cała masa cudowności :D już zazdroszcze osobie której uda się wygrać ten zestaw... nie wierze, że się uda, ale na wszelki wypadek mój mail: enessi@wp.pl - niestety nie posiadam bloga

Pozdrawiam ;)

Manualnie.pl pisze...

I ja wpadam ze spóźnionymi, ale za to najlepszymi i najcieplejszymi życzeniami:) I też ustawiam się w tym imponującym ogonku.:D Ale jak tu się oprzeć pokusie, jak takie rarytasy przygotowałaś;)
Na blogu notka wstawiona:
http://manualnie.blogspot.com/2009/06/oj-dzieje-sie-u-oli.html

Kinga pisze...

Wszystkiego najlepszego Olu! A prezentów wcale nie chcę!:P żartuję! a nóż widelec łyżka się uda;)
Huma

truskawkaM pisze...

oj... takie słodkości nie można przejść obok nich obojętnie :)))

najlepszego :*

muka pisze...

Olu moc zyczen urodzinowych pelnych slonca i filcowych usmiechow:)
Moze i na mojej buzi pojawi sie jeden z takich...ustawiam sie w ogonku i cierpliwie czekam:)

gunia pisze...

i ja sie przylaczam do zabawy...moze mi sie poszczesci :)
Olu- ...spelnienia marzen z okazji urodzin!!!

Kamaftut pisze...

wow, wow

Jeszcze nie spróbowałam filcowania, gdyż myślę, ze to nie na moj brak cierpliwości :)

Ale spróbować można ?

Trzpiot pisze...

Po raz pierwszy próbuję wiec może się poszczęści :-)) Wszystkiego najlepszego !!!!!!!!!!!

Michelle pisze...

Oleńko! Wszystkiego najlepszego! Niech Ci się szczęści we wszystkim, a wena niech Cię nie opuszcza :)
NOtka na blogu jest :)

rybania pisze...

Ja urodziłam się 4 czerwca, więc to na pewno dobry znak i wpiszę się tutaj mimo gigantycznej kolejki. Załączam spóźnione życzenia urodzinowe :)

Migdalowa pisze...

Olu komentarz zostawiam-milo tu zagladam czesto-a zostawiam go-bom lasa straaaaasznie

hanus pisze...

Buziak z okazji URODZIN :-)
Gratuluję pięknej kompozycji na cudnym krześle :-)
Powodzenia wszystkim paniom...
a może panom? Pozdrawiam!

gosiula pisze...

wow jaki piękny zestaw - ja też się na niego zapisuję. Wszystkiego najlepszego

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 259   Nowsze› Najnowsze»