środa, 30 marca 2011

sezon rowerowy otwary


Jak ten czas leci.

:)

Nie wiem kiedy przyszła wiosna. Sezon rowerowy czas zacząć.



bicycle magnets



Robiłam te magnesiki niedawno dla Moniki (właścicielki świeżutkiego, przepięknego bloga Home About). Mam nadzieję, że się sprawdzą w jej cuuuuudnym domu.

Ściskam!
Niech wiosna będzie z Wami!
o.


PS. Nie miałam jeszcze okazji, więc wspomnę, że WARTO wystawiać aukcje dla WOŚP :) Moje trzy zebrały ponad 4 stówki, a miś wylądował wśród wyróżnionych. Super miło! Zachęcam zatem wszystkich, by odłożyć coś na przyszłoroczne licytacje. Ja na pewno będę tam znowu :)

46 komentarzy:

Musta pisze...

Przegenialne magnesiki :)

pracownia weekendowa pisze...

Piękne te magnesiki, jak ja bym chciała taki rower mieć - choćby miał stać jako eksponat tylko ;-)

Pozdrawiam!

Asia-majstruje pisze...

O, ja też odkurzyłam rower po zimie :)

Moje WOŚP-owe aukcje zebrały zdecydowanie mniejszą kwotę, ale Twoje widziałam i znając te prace z bloga wcale się nie dziwię, że ludzie się o nie bili :) Miś zawsze mnie zachwycał!

Pozdrawiam,
Asia

wdomuujagi pisze...

cudowne magnesiki

FojAga pisze...

Jakie one są PRZEPIĘKNE!

Kasia K. pisze...

No jesteś wreszcie :) A magnesiki świetne :)

monique pisze...

Moje Drogie magnesiki są jeszcze piękniejsze na żywo !!! To był prezent dla męża na 9 rocznicę naszej pierwszej randki :)) a On maniakiem rowerowym jest :)) ściskam Cię Oleńko baaardzo mocno ....

gulka pisze...

uwielbiam!

FrogArt pisze...

piękne magnesiki, zresztą jak wszystko u Ciebie:) pozdrawiam

ebris pisze...

nowe magnesiki są prześliczne, ale tego różowego misia przeżywam do tej pory! :)

Destiny ikt pisze...

Magnesy są cudowne. Jak zawsze. Ale na rowerku to bym sobie pojeździła :D
Pozdrawiam gorąco

Bea pisze...

cudne!

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

och, jakże się cieszę z Twojego powrotu :) :*
j też nieśmiało wracam na łamy bloggera, zapraszam wiosennie :)

ściskam, Enid

nocnedlubaniny.blogspot.com

Myszka pisze...

Podziwiałam je u Moniki i wpadłam pooglądać Twoje cudeńka:)

Pozdrawiam!!!

beehouse pisze...

śliczne magnesy, muszę przyznać, że w ostatni chłodny weekend też bawiłam się z dzieciakami w robienie magnesów. Zabawa wyśmienita, szkoda tylko, że zjeżdżają z lodówki zamiast się na niej trzymać :) pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

They are lovely!

Anonimowy pisze...

ооо, они прекрасные! специально для девочек с велосипедами, как я :)

Alicja 992 pisze...

Cudowne magnesiki!Podziwiam twojego bloga(nauczyłam się nawet filcować) ;*

Klaudia pisze...

Śliczne ! :)

http://sweetheavenart.blogspot.com/

at-the-attic pisze...

wesolych swiat Olu ♥

Alicja 992 pisze...

Prześliczne!Jak się robi takie cuda?! ;D

Weekendowa kuchenka bio pisze...

Witaj, ja dopiero zaczynam blogowanie.... Ale Twoje posty czytam już od dawna. Bardzo mi sie tu podoba.W zasadzie goszcze tu regularnie od dłuzszego czasu ! Pozdrawiam, Bibelotka.

hjhjhjhj pisze...

Magnesiki piękne, zainspirowałaś mnie
pozdrawiam www.tworynaty.blogspot.com

Jaszmurka pisze...

Uwielbiam Twoje magnesy i chyba nigdy mi się nie znudzą :D

UKFRusco pisze...

Strasznie mi się podobają te magnesiki ;)

Nana pisze...

Masz zaistego bloga:*
Zapraszam do mnie...
http://i-like-marzenia.blogspot.com/

Sylwia pisze...

śliczności, ja też chcę takie umieć

Beatrice pisze...

Zawitałam do Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się spodobało. Masz takie artystyczne i bardzo oryginalne spojrzenie na świat. Twoje oko fotografa mnie urzekło.
Pozdrawiam !

Zauroczona

katy pisze...

jestem zachwycona blogiem i Twoją twórczością:D małe filcowe "paskudy"są genialne,chyba zakupie sobie filc i nauczę się tej metody:)

mylanguagejournal pisze...

Jak zrobić samemu takie piękne magnesy?

mitsu pisze...

Wow, mam ochotę od razu zakupić wełnę, igłę i nauczyć się filcowania. Jakoś nie byłam nigdy przekonana do tej metody, ale po przeczytaniu Twojego bloga chcę spróbować swoich sił! ^^ Co prawda nie stworzę takich cudeniek jak Ty, ale będę się mocno starać. I każdy od czegoś zaczyna, prawda? :) Pozdrawiam serdecznie! ^^

magicpaperr pisze...

Witam. Magnesy niesamowite, a "filcowanie" piękne i bardzo mi bliskie, dlatego z przyjemnością nominuję Twojego bloga do nagrody "One Lovely Blog Awards".
Więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Bardzo proszę o nowe posty.To co robisz jes fantastyczne!
Ania

Jak zrobić bloga pisze...

Rowerkiem to zdrowo pojeździć. W naszej rodzinie to bardzo często rowerami jeździmy na zakupy czy to na wycieczki za miasto, nad wodę. Akcje WOŚP są na prawdę godne polecania i oby tak zawsze wam wychodziły. W końcu każdy kto zarabia może coś zrobić dla dobra tych bardzo potrzebujących. Akcja super. Pozdrawiam Alek

miauka vel florist pisze...

Olu, u mnie czeka na Ciebie wyróżnienie. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)

kaja pisze...

A ja Olu ubiegam sie definitywnie o jakies wiesci od Ciebie:):)
Nie ma Cie tu,a było tak pieknie...ciagle zaglądam i ciągle jestem zawiedziona...nie pozwól dalej cierpieć:)

...Nie wspomne o mailu do Ciebie setki dnie temu i też nic!!!!!!!!!!:(
Rozsmakowane jestesmy po uszy....

Zniknęłaś z powierzchni ziemi?!?!?!NIEEEEEEEEEE!!!!!
Odezwij sie ...please!!!

Pozdrawiam!

M. pisze...

Cześć! Muszę przyznać, że robisz genialne rzeczy! Czy jest możliwość, abyś zrobiła dla mnie na zamówienie kilku cudnych misiów, laleczek z filcu? Pozdrawiam!
madzialenkax@gmail.com

Martynosia pisze...

Nie wiem czy tu jeszcze zagladasz, ale mam takie pytanie, a wlasciwie dwa
skad wzielas takie te przezroczyste kwadraciki i gdzie wynalazlas takie super ryciny rowerkow?? :)
dzieki i pozdrawiam;)

tallulah pisze...

Olu, to co robisz jest niesamowite. Dołączam się do pytania - gdzie znaleźć takie kwadratowe szkiełka?

mimode magda potaczek szwed pisze...

Olu gratuluję nagrody "one lowely blog" pozdrawiam

mimode magda potaczek szwed pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
mimode magda potaczek szwed pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewelina Markiewicz pisze...

jestem w szoku!!! a Rita zwaliła mnie z nóg!!!:D przecudowne te filcowe stworki i jestem zaszczycona, że mogłam poznać Lucy osobiście;) cudne magnesiki, zdjęcia i wszystko jest cuuuuuudowne! jeszcze raz dziękuję za ten weekend, mimo wszystko;) nie wiem czy dostrzeżesz ten komentarz spośród setek tu pozostawionych.. W każdym razie do zobaczenia wkrótce!:))

Zauroczona Ewelina:)

Katarzyna Majgier pisze...

Świetne są te rowerki!

MontanA pisze...

Prześliczne- zdradź tajemnicę czy to plastik, czy szkło?

Unknown pisze...

Wonderful article, thanks for putting together! This is obviously one great post. Thanks for the valuable information and insights you have so provided here.
advertising | top advertising agencies in Pakistan | Marketing Agency | Advertisement