czwartek, 21 lutego 2008

Top Secret

Mam straszną anginę... Moment, to nie o tym miało być..

Mam wspaniały dzień! Awizo, które wczoraj wyjęłam ze skrzynki zamieniłam na poczcie na paczkę. Ale jaką! Papier w liliowe kwiaty, piękny, arystokratyczny charakter pisma. Imię nadawcy zasugerowało zawartość - miałyśmy mianowicie z tą przemiłą osobą pewien sekret. A dokładnie Top Secret.

I nie myliłam się. Rzeczony Top Secret zapakowano w pistacjową bibułkę i
przewiązano dwoma wstążkami - czekolada + róża. Bardzo smakowite!
Poza tym pięknym zawiniątkiem w paczuszce znalazłam jeszcze całą mnogość śliczności - kremową różę do której niegdyś wzdychałam, a także...


...niezwykły jeleniogórsko - poznański scrapek, ech... wzruszyłam się.
Wszystkie elementy są tu SPECJALNE.
Miejsce tego obrazka będzie w moim kreatywnym kąciku na pięterku.



I wreszcie 2 ATC, które naprawdę ogromnie mi się podobają. Będą oprawione.



A teraz powrót do zawartości zawiniątka... Coś niezwykłego...

Ten cudny czekoladowy top wymaga kilku słów opisu. Zdobył on mianowicie srebro w jednym z naszych konkursów na Craftladies. Ja dawałam mu złoto. Po konkursie wyraziłam swój niekłamany zachwyt, a Iza zaproponowała, że go dla mnie zrobi... Byłam w siódmym niebie :) Nastąpiła sekretna wymiana listów, poufne przekazanie włóczki, i całkowicie tajne przekazanie wymiarów. A efekt przerósł moje oczekiwania!

Izuś - I LOVE YOU!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

rozumiem, że tajne przekazanie wymiarów miało na celu uchronienie reszty świata przed popadnięciem w kompleksy i kompletnym załamaniem się i opadnięciem rak, nóg i członków pozostałych :D

piękny TopSecret!!!!


to byłam ja - dużo za duża Gagu :)

ola smith pisze...

Gagu, Wy macie jakiś wyidealizowany obraz mojej skromnej osoby... Wysłanie wymiarów Izie opóźniałam tak długo, jak się dało :)

A top piękny, bez dwóch zdań...

izuss1 pisze...

A ja Wam powiem, że obie jesteście głuptaski ;)
Jak będziecie takie niegrzeczne to żadnych więcej topów nie będzie! ;)
Olu raz jeszcze - cudne fotki!

bergamotka pisze...

ja jestem grzeczna! bardzo! dostanę taki śliczny top w nagrodę?

olu, zazdraszczam :D

ola smith pisze...

I ja się wcale nie dziwię :) Też bym sobie zazdraszczała, gdyby nie był mój :)

jagnieszka pisze...

Przecudnej urody top,no i wszystkie prezenty zresztą też
no cóż tu dużo mówić-umieram z zazdrości;)